Co zrobić, żeby organizacja Agile była bardziej efektywna?

Efektywne wdrażanie Agile w Organizacji należy przeprowadzić zwinnie. Warto robić to krokami, aby wyciągać wnioski na każdym etapie i sterować projektem wdrożenia nowej metodologii pracy. Organizacja po wdrożeniu Agile pracuje lepiej: uzyskuje feedback dotyczący produktów oraz procesów i szybko wprowadza ulepszenia, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania klientów. Szkolenie ze mną to jednak o wiele więcej niż tylko wiedza i ćwiczenia z zakresu wprowadzania Agile. Uczę, jak przestawić całą Organizację na tory Agile. Uczę, że Agile to cenne wskazówki, jednak aby je wykorzystać trzeba patrzeć na zmiany o wiele szerzej niż mówi manifest Agile: trzeba patrzeć na Organizację jak na ciągle udoskonalany produkt w celu coraz szybszego dostarczania wartości biznesowej dla naszych klientów.

Korzyści dla Firmy:

Mniejsze koszty

Organizacja Agile wyprzedza organizację kaskadową dzięki szybszemu dostarczaniu produktów, które odpowiadają na potrzeby klientów.

Większe przychody

Organizacja będzie tworzyć produkty, które będą bardziej innowacyjne, a co za tym idzie, będą miały przewagę nad konkurencją. Przewaga ta doprowadzi do zwiększenia przychodów.

Bardziej zmotywowane zespoły

Zespoły nauczą się, że elastyczność to najważniejsza cecha zespołu. Tylko elastyczne zespoły mogą się uczyć, jak pracować ze sobą i z innymi zespołami, z biznesem, z użytkownikami.

Większa motywacja pracowników

Zespoły nauczą się, że elastyczność to najważniejsza cecha zespołu. Tylko elastyczne zespoły mogą się uczyć, jak pracować ze sobą i z innymi zespołami, z biznesem, z użytkownikami.

Harmonogram szkolenia:

Dzień 1:

  1. Agile. Różnice pomiędzy Agile i Waterfall. Porównanie podejścia Waterfall oraz Agile dla całej Organizacji. Przećwiczymy obydwa w celu zrozumienia zalet Agile.
  2. Projekty i procesy Agile’owe. Łączenie w Organizacji prowadzenia projektów i procesów Agile’owych. Możliwe modele pracy oraz przeplatanie projektów i procesów.
  3. Łączenie Waterfall i Agile. Wypracujemy model, w którym klient wewnętrzny lub zewnętrzny musi pracować w podejściu Waterfall, a my chcemy być zwinni i elastyczni.
  4. Sterowanie organizacją Agile. Wyzwania podczas zmian w Organizacji w stronę Agile oraz jak im sprostać. Jakie rodzaje wsparcia będą potrzebne.

Dzień 2:

  1. Jakość w Agile. Jak w produktach i procesach tworzonych Agile’ową metodyką zapewniać wysoką jakość i jak ją mierzyć? Metody, co zrobić, aby klient wewnętrzny lub zewnętrzny był zadowolony z produktu, który dostarczamy.
  2. Pułapki Agile. Pomimo zysków w procesie tworzenia produktu lub prowadzenia procesu, Agile to również pułapki. Przećwiczymy, co robić, aby je dostrzec oraz jak ich unikać.
  3. Priorytety. Jak ustalić priorytety w organizacji Agile, żeby realizować projekty, które dają największą wartość biznesową. Jak w trakcie procesu zmieniać priorytety zadań
  4. Portfolio projektów. Organizacja może dostarczyć wiele – ważne, aby dostarczała wartościowe produkty i procesy dla klientów, które są najbardziej pożądane.
  5. Interesariusze. Organizacje w czasie Agile’owych przemian muszą komunikować postępy w zmianach interesariuszom, którzy nie zawsze pracują Agile’owo. Nauczymy się, co i w jaki sposób przekazywać.

Kiedy wybrać szkolenie Organizacja Agile z Przemkiem Wydrą?

Przemek Wydra wie o czym mówi, ponieważ przeszedł ścieżkę od programisty przez Scrum Mastera, Product Ownera, project managera do coacha i trenera. Pracował na tych stanowiskach w różnych firmach – od startupów przez średnie firmy po korporacje, rozwijał produkty software’owe oraz software’owo– hardware’owe. Dzisiaj uczy, jak patrzeć na produkty i pracę nad produktem w całym cyklu jego wytwarzania. Od ponad 10 lat pracuje i żyje w środowisku Agile: budował zespoły oraz cały dział rozwoju oprogramowania, jest elastyczny i łatwo zmienia priorytety zadań. Mówi o Agile’owych metodach zarządzania projektem i rozwojem produktu w lekki i życiowy sposób, dzięki czemu dociera do uczestników szkolenia i sprawia, że zespoły dostarczają rozwiązania szybciej i z wyższą jakością, a co najważniejsze, dostarczają rozwiązania, których najbardziej potrzebują klienci. Pokazuje, jak przekuć błędy popełnione dzisiaj w siłę w najbliższej przyszłości.

0 +

BARDZIEJ EFEKTYWNYCH FIRM

0

ZREALIZOWANYCH GODZIN SZKOLENIOWYCH

0 +

ZADOWOLONYCH UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ

0 %

DOSKONAŁA ORGANIZACJA I ZORIENTOWANIE NA SUKCES

Zapisz się na konsultację